Kūno dizainas

300 - 500 kalorijų sudeginimas
60

minutės

Intensyvumas Vidutinis
Dalyvių riba
25
Treneriai:

Treniruotės metu atliekami pratimai stiprina ne tik viso kūno raumenis, bet ir širdies-kraujagyslių sistemą, nes treniruotė pradedama nesudėtingos choreografijos step aerobikos junginiu.

Tai jėgos ištvermės treniruotė, kurios didžiąją laiko dalį sudaro jėgos pratimai įvairioms raumenų grupėms, naudojant svarelius, elastinės gumas, štangutes, pilateso ir svorinius kamuoliukus. Taip pat atliekamos raumenų stiprinimo metodikos, naudojant tik savo kūno svorį.

Šią įvairiapusišką treniruotę dažnai vadina „anticeliulitine“, „liekninamąja“, nes, dirbant visoms raumenų grupėms, greičiau tobulinamos kūno formos, o specialios metodikos dėka, puikiai deginamos kalorijos ir mažinamos apimtys.

Sistemingai sportuojant, stiprėja stuburo ir viso kūno kaulų sistemos, koreguojama laikysena.

Tinka įvairaus amžiaus ir fizinio pasirengimo žmonėms – tiek naujokams, tiek ir pažengusiems.

Ištraukos iš treniruotės

Antradienis
17:30
Trečiadienis
08:30
Ketvirtadienis
17:30