Rami joga

200-300 kalorijų sudeginimas
120

minutės

Intensyvumas Žemas
Dalyvių riba
20
Treneriai:

Rami joga savo stiliumi yra klasikinė hatha joga, praturtinta kinų medicinos žiniomis. Užsiėmimas pradedamas kvėpavimo pratimų kompleksu, kuris keičiamas dinaminių ir statinių asanų atlikimu pagal savo galimybes. Pabaigoje, atlikus tempimo pratimus ir atvėsimo asaną bei pamasažavus kūno akupresūrinius taškus, vyksta sveikatingumo paskaitėlė, vaišinamasi arbata ir juodo šokolado gabalėliu.

Tinka kiekvienam, bet ypač naudinga brandžiame amžiuje.

Nauda:

  • Kūno stangrumo ir lankstumo didinimas;
  • Skeleto korekcija ir raumenyno formavimas;
  • Streso numalšinimas ir vidinės ramybės pasiekimas;
  • Kūno ir sielos atjauninimas bei sveikatinimas.

Ištraukos iš treniruotės

Dalyvių atsiliepimai

🌺Julija
Šiandien jaučiu, ką treniravome vakar: pečius ir juosmenį.
Minčių nereikalingų tikrai nėra, o miegas buvo gilus ir be pabudimų.

🌺Gitana A.
Vienas malonumas dirbti, mokytis su rūpestingu mokytoju.

🌺Skirmantė
Man patinka trenerio Alberto vedami užsiėmimai, kaskart sužinom, išmokstam kažką naujo, o, grįžus namo, užplūsta energijos antplūdis.

Vytautas
Vakar labai puikiai pramankštinom juosmens šonus. Po jogos visos mintys, kurios neramina, dingsta iš galvos.

🌺Rigonda
Lengvai jaučiami raumenukai primena, jog gerai praleidau savaitgalį.

🌺Monika
Kiekvienas užsiėmimas vis labiau patinka, kaskart vis labiau dėl to laukiu sekmadienio.
Po vakarykščios jogos, šiandien jaučiuosi energinga ir su keliomis itin stresinėmis situacijomis susitvarkiau žymiai geriau nei įprastai.

🌺Loneda
Man patinka, kad akcentuojama sportas ir sveikata, o ne dvasinė pusė.

🌺Liudmila
Ramus treneris ir aiškus suprantamas dėstymas. Jauki aplinka, atpalaiduojanti muzikytė. Labai patinka, ypač lyginant su kitokios jogos užsiėmimu, kuriame esu dalyvavusi.

🌺Ilona
Ypač patinka teorinė dalis apie jogą arba apie kinų mediciną. Aš labai dėkinga treneriui Albertui, nes mano sekmadienis tampa kažkaip daug sėkmingesnis.

Sekmadienis
10:00, 13:00